kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

سید حسن نصرالله تکثیر شده است  (به جای گفت و شنود)

 
 
رهبر معظم انقلاب به احترام روح مطهر سید مقاومت و تجلیل از آن 
شهید بزرگوار ۵ روز را در کشور عزای عمومی اعلام فرموده‌اند. از این روی، امروز هم در سوگ سید حسن نصرالله و در غم فراق آن شهید عزیز این ستون را دیگر‌گونه می‌نویسیم و به بیان نکته‌ای در این خصوص اختصاص می‌دهیم.
 
۱- یک هفته بعد از شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی و در پی تشییع چند ده میلیونی پیکر پاک آن شهید در سراسر کشور و خیزش جهان اسلام در تجلیل از ایشان، سناتور «‌کریس مورفی‌»، از سناتورهای نزدیک به دونالد ترامپ، قاتل کثیف و خبیث سردار دل‌ها، از ترامپ پرسید: آیا تصور نمی‌کنی که ژنرال سلیمانی کشته [‌شهید‌] شده 
برای آمریکا بسیار خطرناک‌تر از ژنرال سلیمانی زنده است؟‌... خبرگزاری‌ها از پاسخ ترامپ گزارشی نداده‌اند ولی به جرأت می‌توان حدس زد که نتیجه شهادت شهید سلیمانی برای آمریکا با آنچه انتظار داشتند و درپی آن بودند نه فقط متفاوت، بلکه متضاد بود‌... شهید سلیمانی بعد از شهادت تکثیر شده و بینش و منش آن عزیز به الگوئی پیش‌روی حق‌طلبان پاکباخته تبدیل شده بود‌... و حاج قاسم پاداش یک عمر مجاهدت را از خدای مهربان گرفته بود. 
۲- دیروز شبکه تلویزیونی CNN آمریکا در گزارشی آورده بود؛ ترور [‌شهید] عماد مغنیه از فرماندهان ‮حزب‌الله در دمشق، قدرت حزب‌الله را بیشتر کرد. ترور [‌شهید‌] شیخ احمد یاسین اقتدار حماس را به شدت افزایش داد. ترور [‌شهید] سید‌حسن نصرالله هم توان و قدرت حزب‌الله را افزایش می‌دهد و‌...‬
۳- این سخن از امام راحلمان است که در شهادت شهید مطهری فرمودند: «‌بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم، و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید‌».
 * حالا به این نکته حکیمانه از حضرت آقا در بیانیه ‌ایشان به مناسبت شهادت سید مقاومت دقت کنید «‌سید مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید‌حسن هم بر زمین نخواهد ماند». 
۴- سید حسن عزیز و بزرگوار ما و به قول حضرت آقا «‌مجاهد کبیر؛ پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی‌» بعد از شهادت، تکثیر شده است‌... نگاهی به خیزش جهان اسلام در شهادت سید بیندازید. اگر شهادت (و به گفته دشمن، حذف فیزیکی‌)
سید مقاومت به سود دشمن بود، این خیزش عظیم برای چیست؟‌